Bio

390770-416
                                                             Downtown San Diego

För att komma in i lite Vegasfeeling bestämde jag och Anna oss för att gå på lite eftermiddagsbio i Fashion Valley och se nya filmen "21". Filmen handlar om en MIT-student som för att ha råd att gå på Harvard lär sig räkna kort i Black Jack, han åker till Las Vegas och sen får vi se hur det går... 
Filmen ligger etta på biotoppen här och kritikerna gillar den så förväntningarna var höga, men jag blev besviken. Svag berättelse, klyschig och tveksamma skådespelarprestationer trots att både Kevin Spacey och Kate Bosworth medverkar. Oh well, skön dag var det i alla fall. Men Vegas verkar crazy, kan inte fatta att jag ska dit riktigt.

Sen passade vi på att leka lite i Apple-affären med, jag köpte ett band så man kan ha i-poden runt armen när man tränar. Och ett bronzingpuder och SPF-läppbalsam - Sephora är livsfarligt.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0