Bror är ju här!

Min bror är lite bitter över att jag inte nämnt honom i bloggen så det är väl bäst att jag gör det. Som sagt, min bror och hans flickvän anlände hit till San Diego i tisdags kväll. Igår gjorde de Downtown, Seaport Village och Midway-muséet (stort hangarfartyg med gamla flygplan som är gjort till ett museum nere i hamnen) och shoppingcentret i Downtown, Horton Plaza. Jag var tvungen att vara i skolan hela dagen men vi möttes upp i Old Town mot kvällen för lite middag.

Idag har vädret varit underbart, jag har solat och pluggat medan de gjort Sea World. Orättvist det där. Till helgen ska de hyra bil så det blir lite äventyr även för mig, eventuellt en tripp uppför kusten. Ljuvliga helg!
Nu dog inspirationen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0