Clubbin' in TJ

390770-547390770-548
390770-546
390770-549390770-550
In da Club; Jag & Katie; Melanie, jag & Katie; dans & dans

Då har man varit i Tijuana också och festat! Det tar typ bara tjugo minuter att köra till Tijuana från San Diego, svårt att fatta att man kommer till ett nytt land på så litet avstånd. Lämnade bilen på amerikanska sidan, gick över Mexikanska gränsen och tog sedan en taxi till klubben "The Rock". Stället såg ju självklart ut som en sten också från utsidan och när man kom in var det som en grotta, tänk Familjen Flintstones casa. Inuti såg det ut som man tänker sig alla utländska klubbar; högt i tak, DJ'n på en plattform uppe i taket och folk som dansar överallt längs med väggarna i olika etapper. Musiken kunde väl varit lite bättre, man är ju inte helt uppdaterad på den mexikanska musikscenen direkt, men annars hade jag väldigt kul. Var roligt att vara ute med Katie med eftersom vi inte kan gå ut tillsammans i USA (det är ju en av anledningarna till att amerikanska ungdomar vallfärdar till Mexico på helgerna och lov eftersom man ju där bara behöver vara 18 för att dricka alkohol och komma in på klubbar). Blev en rätt billig kväll med; tjejer gick in gratis, open bar (man dricksar bara killen som ser till att man alltid har en öl i handen) och taxiresan dit, tillbaka och nattmat i form av tacos kostade en dollar styck. I guess, that's just Mexico. Runt fyra kröp jag ner i min säng efter en (oväntat) mycket rolig kväll!

Nu ska jag och min huvudvärk ha filmmaraton med "Feast of Love" och "In the Valley of Elah".
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Love you, men jag älskar inte att du är brunare än mig /celis

2008-04-20 @ 20:41:00
Postat av: Frida

Celis: För EN GÅNG SKULL är jag brunare än dig, kan jag inte få va de? =( Lovu u!

2008-04-20 @ 22:18:31
Postat av: Anonym

Fridis: JO klart du kan få, men jag är avundsjuk, kan jag inte få va det? =( LOVU U !!!

2008-04-21 @ 12:09:46
Postat av: Frida

Mikael: De far man! =) PUSS!

2008-04-21 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0