Hot hot hot

390770-595

Satan i gatan vad det fortsätter vara varmt. Har letat skugga överallt idag, solen gör en så sömnig och man vill ju inte somna på lektionerna (eller ja, vill vill man ju men man bör inte). Men nu ska vi inte klaga, det kommer jag säkert göra så det blir över när jag kommer tillbaka till den underbara svenska sommaren som infaller varje år och som alltid har en tendens att regna bort trots att vi bara vill ha sol sol.

Idag har det bara inte varit min dag. Men jag har bara mig själv att skylla, jag har alldeles för höga förväntningar på mig själv. Jag blir besviken när jag missar två ynka poäng på en läxa, för f-n Frida, give it a break. Men min kille tycker jag är så duktig, han säger det varje dag och det värmer. Nu är det bara 16 dagar kvar, jag räknar varje dag. ♥ Italienska-cultura-quizzet gick bra iaf tror jag (men låt os ej prata om COMMquizzet). Måste peppa mig själv och bara tänka positivt nu, finals sätter igång om två veckor och min motivation är nere på noll vilket ju kan räknas ut med lilltån att den kombinationen funkar ju ej.

Gud vad jag babblar iväg. Nu ska jag vara tyst, göra omelett, svalka benen i poolen och sen är det ett nytt Gossip Girl-avsnitt. Det luktar sommar and I like it.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0