It's Vegas, baby - dag 1

390770-434390770-435

På fredagseftermiddagen lämnade vi San Diego för färden genom öknen. Lyckades pricka in rusningstrafiken i San Diego precis så resan tog mer än sex timmar, var inte framme i Las Vegas förrän halv elva på kvällen. Men vi var så laddade inför vår weekend så det gick bra ändå.
Las Vegas ligger verkligen mitt ute i öknen, i ingenstans, men stadens neon lyser upp så den syns på väldigt långt håll, var jäkligt häftigt att åka in i staden när det var mörkt.
Sedan mötte vi resten av gänget och lämnade av väskorna i vår hotellsvit på hotell Palazzo, mitt på "The Strip". Gjorde oss iordning lite snabbt och sedan ut i Las Vegas-natten. Las Vegas var vamt, skönt att kunna gå med bara ben och armar utan att frysa. På fredagen gick vi ut på nattklubben "Jet" som är hotell "The Mirage's" klubb. Efter dans, drinkar, burgare och ömma fötter somnade vi in på småtimmarna.
 
                                                                "The Strip" och "Jet"

Mer om Vegas imorn, nu måste jag sova om jag ska orka upp till skolan. Back to reality. Har haft en hur rolig helg som helst, Vegas är galet!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0