Jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg - nu är det måndag igen

390770-552390770-551
   Min fina utsikt från pluggplatsen. Dock har jag en tendens att titta mer på utsikten än i boken...
Ligger ett parfymprov där med som sprider en gudomlig doft - är ni flickor ute efter en ny parfym så se till att lukta på Chloé's senaste. Den gör så jag innerligt önskar att jag behövde en ny parfym.

Idag fick jag äntligen hålla mitt tal och trots att jag kunde det helt utantill på söndagen får jag alltid lite blackout när det ska hållas och det verkar som jag inte alls är så förberedd som jag egentligen är. Gillart inte, men jag tror det gick okej ändå. Mellan lingvistiken och italienskan åkte jag till Fashion Valley för att inhandla två grejer som en kär vän lagt en beställning på.

Ikväll blir det soffhäng, äntligen nya Gossip Girl-avsnitt och sedan "The Hills". Lagom hjärncellsbefriat och underhållande för en måndagkväll. Katie frågade om jag ville följa med på karaoke (troligt att jag kommer ge mig upp - not) imorn men vi får se om min att-läsa-lista tillåter det hela, har mitt sista midterm i italienska på torsdag innan det är finals om ett par veckor och lite annat skit som måste göras.

In conclusion - livet rullar på.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0