Sovmorgon

Sovmorgon idag eftersom första lektionen blev inställd, och så vaknar jag sju och kan inte somna om. Suck. Idag är det ju Valborg hemma har jag förstått så - Trevlig Valborg på er alla (säger man så?)!
Ska träffa min grupp som jag ska ha sista talet med nästa vecka senare idag. Det här med grupparbeten är vi ju ganska duktiga på i Sverige men här är de sämre än sämst på det så jag ser knappast fram emot det. Oh well, what to do.

Världens bästa nyhet. Sex and the City-filmen kommer att ha New York-premiär den 27e maj vid Radio City Music Hall. Då är jag i New York. Tror ni att jag kommer stå där  i närheten och lukta på stjärnglansen och önska att jag var en stjärna på röda mattan eller? Ja.

Ciao!

Ps. Min vän är ute i det fria igen. Yey! Puss på dig ♥ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0