When life gives you lemons, just say 'f-ck the lemons', and bail

Citat från dagens film och det var exakt det jag gjorde idag, struntade i citronerna alltså. Vaknade lite nere men istället för att ligga inne och tjura en hel lördag tog jag mig till Fashion Valley för bio. "Forgetting Sarah Marshall" lyckades helt klart få mig på bra humör, skrattade högt många gånger. Se den!

Sedan hände det bästa på hela dagen. Hade två bestämda inköp som jag skulle göra när jag kom hit och som jag sparat pengar till. I-poden har jag ju redan köpt och idag blev det nästa mål. En väska. Hade hittat en modell från Marc by Marc Jacobs som jag gillade så mycket men när jag väl bestämde mig för att den fick det bli verkade den vara slut precis överallt, att finna Dr. Hillier Hobo hade plötsligt gått och blivit Mission Impossible. Frågade överallt i Fashion Valley och dammsög internet utan resultat. Så, när jag idag ger mig in på Saks för ett sista försök står den där i all sin läderprakt. Med ett glädjeskutt hoppar jag fram till den och damen i montern bara skrattar över min förtjusning. Det var liksom inget att tveka över. Nu är den min, bara min.
390770-544390770-545

De har någon slags barbeque-kolla på boxningsmatch-get together här i huset, jag och Katie stänger in oss på mitt rum och chillar istället för att hänga med tio killar och ikväll blir det alltså utgång i Tijuana, Mexico. Ska bli.. intressant!

Blev en helt okej lördag so far ändå alltså.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: glitzy

superfin. vad heter modellen? kanske ska spana efter en på ebay ;)

2008-04-26 @ 11:41:12
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: glitzy

hello igen: det är den här va?
http://cgi.ebay.com/Marc-By-Jacobs-Dr-Q-Hillier-Hobo-Black-Bag-Handbag_W0QQitemZ170213511920QQihZ007QQcategoryZ63852QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

din bild var mycket bättre dock

2008-04-26 @ 11:50:26
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Frida

Det är den, Dr. Q Hillier Hobo. Den finns i en liten och en stor modell men jag har den mindre. Helt underbar väska, får plats med allt man behöver och så är det perfekt med en kort och en lång axelrem! Lycka till med letandet!

2008-04-27 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0