You will attain the highest levels of intelligence

Det var i alla fall vad min fortune cookie sa mig till lunch igår. Man tackar.
När man är utomlands och har cravings efter vissa svenska saker det är svårt att vara utan är man ganska glad över att vi svenskar är ett företagsamt folk som ser till att etablera sig även utanför sina egna landsgränser. Knäckebröd är ju typ det bästa som finns. Snart öppnar de upp en H&M-butik i Fashion Valley med, vet inte om den hinner öppna innan jag åker men bra jobbat ändå familjen Persson.
390770-543
Igår blev det en lugn kväll, jag och Katie låg mest och slötittade på tv i soffan med popcorn i näven, men det var skönt. Ikväll är det lite lösa planer på att åka till Mexico och gå ut. För San Diego-borna är Mexico "just another bar" och Katie frågade om jag ville följa med henne och hennes tjejkompisar dit. Är ju lite skraj för Mexico (dels eftersom jag måste ha med viktiga papper över gränsen) men jag litar på Katie.

Fick ett mail från min älskade mormor idag, det värmde nu när hemlängtan allt oftare gör sig påmind.
Annars tror jag att det blir lite eftermiddagsbio idag med en Marabourulle i handen, vill se "Forgetting Sarah Marshall".
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0