Basketpremiär - Go Aztecs!

Jag tror aldrig jag varit på en basketmatch i hela mitt liv, jag är varken särskilt bra på att dunka bollen själv eller förstå mig på reglerna, men when in Rome. USA är ju basketens hemland och när man går på en universitet där skollaget är ganska bra får man väl passa på. Om inte så för själva upplevelsen, och det kan jag garantera att det var. Jag och Anna satt mest och skrattade över hela situationen som var så amerikansk, det var som att befinna sig i en riktig High School-film med cheerleaders, dansare, orkester och hela köret. Det hände någonting i varenda liten time-out, de sköt ut t-shirts med någon slags slangbella, cheerleaders som gjorde volter, utlottningar och så vidare. Det var ganska kul trots allt så det blir kanske fler matcher och nu fattar jag ju lite mer av reglerna med. SDSU Aztecs, vårt lag, vann med 49-38 - yey!
390770-141390770-140
Se så glad och patriotisk jag är i min San Diego State hoodie!

Har lagt upp en fantastisk film på YouTube för er som vill ha stämningen!

Nej, nu blir det poolhäng och italienska plugg. Vet ni förresten hur härligt det är att kunna cykla till skolan halv nio på morgonen i kofta och med solglasögonen på? Jag njuter!

ByeBye!

Ps. Jag lovar att jag varken skulle skicka hotmail eller bötfälla er om ni lämnar en kommentar då och då. Jag blir mest bara glad. Ds.

Kommentarer
Postat av: Mr Ulff

Vad du hittar på hela tiden. Är det hot mail eller hotmail? Jag som är lite långsam trodde det var hotmail och tyckte det inte verkade så farligt. Mycket med reklam och så men ändå inte farligt.
Dewt verkar ändå som du har väldigt roligt.
Tjing

2008-02-08 @ 09:37:55
Postat av: Anonym

jag kommenterar ju alltid, så jag tog inte åt mig :) miss youuuuuu

2008-02-08 @ 11:17:22
Postat av: Frida

Tack Mr. Ulff och Cela för ert stöd. Det värmer.
Och Ulff, jag uppfattade också den förvirringen men lät det vara öppet för fri tolkning.

2008-02-10 @ 04:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0