En ny dag

Vädret har gjort en helomvändning så nu är den strålande solen och värmen tillbaka och även jag känner mig lite piggare! Tror jag behövde den där dagen igår för att samla lite nya krafter. Fredagar är bästa dagen för då har jag sovmorgon ända till tio (vilket i Örebro annars är vardag). Efter skolan blir det träning och sen lite mathandling för veckan. I helgen blir det förmodligen lite shopping och bio, vi får se. Dock ska jag unna mig något för den här veckan har jag, hör och häpna, gjort av med sammanlagt 20 dollar. Om man räknar bort träningskortet som jag ser som en investering i min hälsa och inte som ett inköp.
Hjalle lovade min älskling lite aktivitet i helgen. En timme senare ringer han och garvar åt att de ska på en 24-timmarskryssning till Åland. Haha. Han, Hjalle, tre holländare (ja, flickor de holländarna haha) och några hundra fulla fyrtiotaggare. Får hoppas på att jag inte blir ersatt av Kicki, 42 år från Trolhättan.

Hoppas ni får en skön helg!
Bacio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har nedräkningen börjat på riktigt... två veckor exakt, jag vet jag är tjatig, men hur kul ska det inte bli liksom!! :)E

2008-02-15 @ 19:55:30
Postat av: Frida

Haha! Du får tjata hur mycket du vill för jag tycker det ska bli minst lika kul sörru! Kraaaam

2008-02-16 @ 00:17:57
Postat av: Anonym

Hej F
Skönt att solen är tillbaka! Här har vi också sol otroligt nog.. låter som att du har det lyx även om det är mycket plugg. Själv har jag avklarat första veckan på nya jobbet, har underbar utsikt över lilljeholmsbron och vattnet, trevliga kollegor och roliga sysslor. Lite segt att pendla med jag kan sova hos Marcus (toastmaster på bröllopet) någon natt i veckan, så det känns ändå okej.
Om du undrar vad jag gör så är jag kontaktperson för alla restauranger i Stockholm som har gasspisar, vilket är några stycken.. .
Ha de kram fru U

2008-02-16 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0