Första besöket på väg!

Nu bör nog Emmi vara på väg hit, eller ja i alla fall ha lämnat värmlandshålan. Imorn kväll är hon här, ska bli så roligt! Vi går ju ut hårt från början och drar till Los Angeles över helgen. Tågbiljetterna med det flashiga tågnamnet "Pacific Surfliner" är bokade, hotellet i West Hollywood bokat och det känns väldigt konstigt att säga att man sticker till L.A. för en weekend. Är man ju inte direkt van vid kanske men det ska bli såå kul.

Har försökt plugga ikapp lite för nästa vecka så vi kan hitta på så mycket som möjligt, dock har jag ett tal på måndag morgon och midterm i italienska på tisdag. Det är så förbannat mycket att göra i skolan, under veckorna har jag i princip inget liv utanför skolan. Usch. Men jag verkar ju klara uppgift efter uppgift (senast lingvistikprovet och COMM-quiz) så slitet visar ju som tur är resultat. Det här mina vänner är att plugga heltid, i Sverige pluggar vi halvtid. Så det så. Även om jag medger att jag föredrar det senare.
Skryta om vädret igen? Ja, igår var det så varmt att jag inte ens kunde sitta i solen och plugga utan fick söka mig till skuggan så vädret är det som håller humöret uppe om dagarna.
390770-195390770-198
På fritiden tycker jag ibland om att försöka leka amatörfotograf. Please. Get a life.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ed hardy

In fact, I was very envious of you can spare time to do something you enjoy, I think as long as you do it seriously, even if the hard points, also the inner satisfaction.

I hope you can later have to fight for your dreams, because people have good things is very happy, though hard.

http://www.edhardykleidungverkaufen.com/

2010-08-02 @ 03:13:26
URL: http://www.edhardykleidungverkaufen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0