Happy Valentine!

Hoppas ni hade en fin alla hjärtansdag mina vänner, tänker ofta på er och ni vet att jag saknar er allihopa. Idag har ni fått lite extra kärlek!

Provet imorse gick som jag trott, inte alls bra. Skriva prov klockan åtta på morgonen med 50 frågor reklamterminologi på engelska gjorde min hjärna helt tjock och jag kunde inte tänka klart, får hoppas på att jag klarade mig med nöd och näppe. Och här är det ju inte som i Sverige att du får fler chanser att göra om provet, misslyckas du så är det bara att gilla läget och göra bra ifrån dig på nästa prov.

Idag har vädret läst mina tankar, grått och regntugnt. Ännu en vinterstorm har dragit in över San Diego, folk är fast på motorvägarna, jag höll själv på att blåsa omkull på väg hem från italienskan och här piskar ju regnat från sidan - burr. Har känt mig lite nere men jag vet ju att det bara beror på att min hjärna aldrig får vila sig från pekpinnen som ständigt sticker mig i ryggen. Efter provet gick jag hem och la mig under täcket så idag har jag tagit en dag fri från böckerna, det behövde jag. Nu blir det "Cashmere Mafia"-maraton (så jag kommer ikapp tvn), popcorn och sedan "Lipstick Jungle". Min kärlek är ju några hundra mil bort så ingen dejt, men det gör honom inte mindre underbar för det.
Puss o Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0