Helgen är för kort

Var ju som sagt i Fashion Valley igår, blev lite shopping som ni ser på bilderna. Var på bio också och såg "27 dresses", en mysig liten film. Jag älskar Fashion Valley.

Välbehövlig träningsoutfit, klänning från budgetkedjan "Forever 21", beige kofta från "Gap", påse med hemligt innehåll till någon och trolleystationen på väg hem med vacker rosa himmel.

Sen var jag i princip bara hemma och vände, bytte om och tog bussen hem till Anna. Vi hade planer på att åka Downtown och gå ut men fastnade i köket. Åkte och hämtade sushi med Annas roomie och satt och drack vin och snackade om allt från politik, utbildning till kärlek under en ljus-seans i köket in på småtimmarna. Imorse åkte vi och hämtade frukost från mysiga "Mystic Mocha" - sååå goda jordgubbspannkakor, jag är som ett barn när det kommer till pannkakor. En mycket bra helg!

Nu blir det dessvärre plugg, plugg och plugg. Har prov i lingvistik imorn, det borde verkligen vara förbjudet med prov på måndagar. Särskilt när Oscar's-galan går kvällen före.

Ciao mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0