Högtryck

Vänner, saknar ni mig inte ens lite eller undrar vart jag tagit vägen? Nähä. Hursom har jag varit utan internet ett par dagar men nu verkar det funka igen. Sen har vädret varit så otroligt fantastiskt så datorn har inte varit högsta prioritet ändå. Senaste tre dagarna har det legat ett högtryck över oss som gett oss klarblå himmel och en dagstemperatur på 25-30 grader. Det är väl vad vi brukar kalla en väldigt bra sommardag i Sverige? Hade vi någon sån dag i somras förresten?

Figuren på bild nummer tre är inte tjejen som skriver bloggen, det är en skugga och benen är abnormt smala. Och långa.

Annars har det inte hänt så mycket. Har två midterms (prov) nästa vecka, i italienska och Princ. of Advertising och så ska jag ha ett litet tal på måndag, så denna helgen är helt dedikerad till böckerna tråkigt nog. Det bästa är ju dock att man kan blanda nytta med nöje här - plugga och smälta i solen/bygga på brännan vid poolen. Mmm. Premiärbadade i jacuzzin idag också, härligt härligt.

Emmi har bokat hotell till oss i L.A. nu med postadress 90210 Beverly Hills - classic! Nära till alla viktiga shoppingstråk (Rodeo Drive, Sunset Boulevard, Melrose Avenue, Robertson Boulevard bla bla), ska bli så kul att åka dit!
Jag har ett saltlakritssug. Och det finns inget att stoppa det med. Saltlakrits existerar inte här. Inte ens på IKEA! Alla som anmäler sig frivilligt ombeds skicka lakrits. Och fil men det kanske blir svårare.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj oj oj du verkar verkligen ha det oförskämt bra =) Behöver jag säga att jag är a teeny bit avundsjuk?? Dit jag ska ta mitt pick och pack den 1:a mars är medeltemperaturen ca 9 grader, sen ska man inte tala om regnet... Flyttar nämligen till Belfast och börjar jobba den 3:e mars!! Så har du vägarna förbi Irland (kanske inte så troligt men man vet ju aldrig) måste du absolut höra av dig =) Annars får du och brudarna komma och ta en redig pubrunda!
Skönt att höra att du mår bra och att du trivs, här är livet lite tristare utan dig och Micela! Puss och kram

2008-02-10 @ 11:00:15
Postat av: Frida

Haha, jag vet, vädret är helt fantastiskt här! Micela sa något om Belfast, grattis!! Va kul och spännande!! Klart att vi ska försöka komma över på en redig pubrunda i sinom tid! Saknar er här borta med! Puss o kram!

2008-02-10 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0