Jelly Bean

Idag fick Jelly Bean-automaten sätta sitt till för att stilla mitt lakritssug, men det gick sådär. Visst, de är goda men lakrits det kan dom inte riktigt här. Oh well, många goda smaker och rolig apparat att ta ur.
390770-149390770-148
Man få vara glad att man inte är en amerikansk tjejs pojkvän nu i Valentine-tider. Varenda morgonshow visar tips på presenter att ge, det har gått diamantreklam efter diamantreklam här i två veckor nu på tv där "gulliga" pojkvänner ger bort örhängen och halsband till sina tjejer som blir överlyckliga och "oooh Zaaaaaack vad du är bra!". Tacka tusan att han hade råd med en diamant annars hade han väl fått sova på soffan. En sån hype runt en dag påhittad av kort-, blom-, och chokladtillverkarna. Tycker ni att det är mycket i Sverige så är det inte ens i närheten så mycket som här, till och med jag blir väldigt cynisk och irriterad. Själva historien kring Valentin himself är inte alls särskilt romantisk om jag inte missminner mig fel. Visa dom du tycker om varje dag istället tycker jag, det betyder bra mycket mer.

Ännu en dag i solen, ännu en dag i böckerna. Men nu blir det Grammy Awards!
Bacio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

you better do.
miss you / celis

2008-02-11 @ 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0