Paket

Idag kom ett paket från Sverige till dörren, dock var det ingen överraskning eftersom innehållet var kläder jag glömt hemma och saknade. Blev lite ledsen över att min karl inte ens skrivit en liten lapp en gång och stoppat med.. bara kläder. Buhu, men men karlar i ett nötskal. Hoppas dock på ett lite mer romantiskt paket inom en snar framtid.

Skaffade mig äntligen ett medlemskap i träningsarenan här idag. Helt galet det där, för 17 dollar i månaden har man tillgång till allt från tennisbanor, klättervägg, fullutrustat gym, bowling, Aquaplex som består av tre utepooler, gruppklasser med allt från Yoga till Kickboxning till Salsa, vattengymnastik, med mera med mera- det finns verkligen något för alla och allt ingår. Funderar på en Yogaklass eller "Total Toning" imorn eller så kör jag en halvtimme på en motionscykel, nu ska det bli ordning på mig! Jag känner mig peppad men vi får se hur länge det håller i sig, jag känner mig själv alltför väl men det är väl värt ett försök. Medlemskapet är väldigt high-tech, kod och handavtryck och du är inne haha.

Hade mitt första tal idag, det gick helt okej och imorn har vi prov i italienska men det vet jag inte hur det kommer sluta. Har hittat bästa lunchstället på Campus - för sex dollar får du beställa ihop en sallad med exakt vilka och hur många ingredienser du vill. Inget tjafs om "avokado 10 kronor, tomat 5 kronor" här inte som det är i Sverige. Yumm. Gjorde någon spännande variant idag med bland annat parmesan, jordgubbar och kikärtor. Intressant kombo.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också tagit tag i träningsbiten i mitt liv. första skivstångspasset gick av stapeln igår och jag fick inte ett enda skrattanfall (okej, ett)
Miss you / c

2008-02-12 @ 10:00:18
Postat av: Calle

Det låg en lapp i paketet!!? Puss

2008-02-12 @ 17:44:50
Postat av: hella

låter bra brudar att ni tar tag i gymmandet! jag avvaktar helt otippat med det ett tag till.. :) miss you! puss!

2008-02-12 @ 22:01:15
Postat av: Frida

Haha, vilken underbar liten Hella-kommentar! Jag lovar ingeting heller, men det är ju en början att man blivit medlem allafall =) Saknar dig! Puss

2008-02-12 @ 22:35:43
Postat av: Frida

Älskling, försök inte =) Puss!

2008-02-12 @ 22:36:32
Postat av: Emmi

HELLO! Har joinat weight watchers today! Nu ska det bli andra bullar av här. HAHA... Seeya soon!

2008-02-12 @ 22:37:51
Postat av: Frida

Alla blir nyttiga på samma gång! Yey!

2008-02-13 @ 01:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0