Rockin' Friday evening...


Jag är sjuk. Eller nåt är det som spökar i kroppen. Yr, trött, ont i huvudet och halsen. Var tvungen att cykla till Ralph's för att handla lite vatten, frukt och Aspirin efter Clinton-eventet trots att det enda jag ville var att bara krypa under täcket. Ja, jag lyssnade på Clinton men mer om det imorgon för just nu infinner sig inte orken riktigt, men det var en helt klart intressant (och väldigt amerikansk) upplevelse. Sen beställde jag en (urgod) pizza eftersom jag haft pizzasug i en vecka nu för 8 dollar och för att det är gratis hemkörning till dörren, tog mina tidningar och kröp under täcket till senaste Grey's Anatomy. Nu ska jag krypa tillbaka igen. Jättespännande kväll.

Hejdå.

Ps. En dagens: En kille på skolan frågade ur tomma luften hur jag mådde, vände och sprang tillbaka för att säga till mig att jag var "Very beautiful.. where are you from? You have a boyfriend right?" "I'm from Sweden and yes, I do have a boyfriend." "Oh, I figured. Well, you are very beautiful." Tack, tack och det är ju alltid trevligt med en komplimang men min pojkvän är den bästa. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0