Velar

Jag velar idag. Ska jag hänga på och försöka ta mig in för att lyssna till Fru Clinton eller ska jag gå på Lingvistiklektionen som är samtidigt? Egentligen är jag för lite insatt i amerikansk politik (till skillnad från kära Hella haha) för att ens uttala mig men jag vet väl tillräckligt mycket för att säga att jag är mer demokrat än republikan.
För - det här är väl verkligen en berömd "once in a lifetime"-grej?
Emot - det kommer vara så mycket folk att jag inte ens vet om jag kommer att komma in.
För - jag kommer att ha användning av talet/presentationen till ett arbete vi ska lämna in på COMM-kursen senare, så då vore ju den delen fixad.
Emot - jag förlorar närvaro på Lingvistiken.. men alla kan väl vara borta en gång?
Oh well, vi får se hur jag gör. Nu ska jag, min onda hals och 499 andra gå och "clicka" oss fram genom föreläsningen med Master Deiss.

Ses!

Kommentarer
Postat av: sanna

Klart du ska gå!!!! Once in a life time opportunity!!!!

2008-02-01 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0