Hej och välkomna!

Här kommer jag dela med mig av livets bravader! Närmast blir det min utbytestermin i San Diego som blir det hetaste ämnet och allt vad denna omställning betyder. Annars ska jag försöka blanda in även annat smått och gott som kan roa min stora läsarkrets.

Nu har den jobbiga "hejdå-fasen" satt igång på riktigt och allt känns plötsligt som "det sista".  I Fredags hade jag och tjejerna "sista kvällen på Kåren" - fick ju självklart en mindre gråtattack, att vara känslomässigt instabil och påverkad av alkohol är en mindre lyckad kombination. Idag vaknade jag upp i älsklingens armar en söndagsmorgon för "sista gången" - försökte att inte tänka på det för mycket, C tycker att jag är för känslosam nu för tiden haha. Och ikväll var det "sista middagen" med familjen - sju små goda rätter på Wongs förresten, mums!.

Även om jag vet att det inte stämmer att det är sista gången så är det ändå sista gången för den här gången, eller på fyra månader för att vara mer exakt. För att minska på dramatiken kramade jag bara om bror och hans tjej och sa att "vi ses imorgon"!
Behöver jag säga att det här med hejdå är inte min starka sida? Jag är så fruktansvärt blödig.

Började packa lite smått idag, vet inte riktigt var det kommer sluta..
Imorgon går vi upp med C-uppsatsen, hoppas på att det går bra och att vi inte bli totalt sågad vid fotknölarna.

Träffade en tjej som går på SDSU på Kåren och hon garanterade mig att jag kommer ha "the time of my life in San Diego!". Det tror jag säkert att jag kommer ha och om det inte blir så har jag ändå haft the time of my life här i Örebro med mina underbara tjejer - det går ingen nöd på mig inte!

Hörs snart igen! Ciao!

image3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi må vara snyggast i världen :)
love u/celis

2008-01-13 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0