Hur packar man för fyra månader?

Det är lika bra att jag erkänner det från början - jag är verkligen urusel på att packa. Jag är av den sorten som får ångest över de grejer jag måste lämna hemma när jag reser, för mig blir skor plötsligt levande varelser som jag tycker synd om för att de inte får följa med på min resa. Kan ju bara inte vara normalt! Men det är så svårt och välja ut det jag gillar mest, man kan ju omöjligt veta vad man vill ha på sig imorgon och än mindra nästa vecka. Men nu är det mesta nere i mina två väskor och tur är det väl att jag reser till ett varmare resmål, idag är det 21 grader och sol i San Diego!



Sen antar jag att dessa väskor kommer fyllas på rätt bra på plats, med en låg dollarkurs och ett kläd- och märkesutbud av minst tiodubbel storlek som i Sverige blir det nog inte så svårt att shoppa.

Idag har det varit ytterligare "hejdån" och det är inte utan att jag får en klump i halsen varje gång. Kramade M hejdå utanför skolan och fällde en tår, jag vill inte ens tänka på hur det kommer gå imorgon när jag vinkar av de allra viktigaste människorna i mitt liv.. usch. Men jag antar att det är precis så som alla säger, det kommer gå så fort att jag knappt kommer hinna landa innan det är dags att åka hem igen. Under tiden ska jag försöka ha det så bra det bara går, kan man ha tråkigt dit jag ska? Det är väl inte för inte San Diego kallas "Americas finest" - så upp till bevis!

Hörs snart igen mina vänner men då är jag nog på andra sidan jorden!
Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas att jag också är en av de absolut viktigaste. love you snuttan

2008-01-15 @ 23:45:33
Postat av: Emelie

I will miss you honey, även om vi inte hinner ses så ofta nu för tiden! Men jag åker nog över en sväng och kollar till dig :)

2008-01-16 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0