Party

Ikväll ska jag testa San Diegos uteliv för första gången, ska Downtown (minns inte vad stället hette). Robert fyller år på torsdag så vi ska fira honom med en drink. Enligt Leonel är stället  lite upscale och känner du ingen där är det tydligen svårt att komma in, men Robert är någon slags delägare/har ett rum(?). Ska bli intressant! Leonel dricker tydligen inte så jag skulle få åka med i hans bil.
Självklart återkommer jag med en rapport om hur kvällen var! Hmm.. svårt att veta vad man ska ha på sig men men.

Off I go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHHHHHHHH JAG SAKNAR DIG, KOM HEM TILL MIG KVINNA!!!!!! /Din favoritjej!

2008-01-27 @ 16:41:12
Postat av: Frida

Din favorittjej: Kom hit till mig istället!!! =)

2008-01-27 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0