Fredagen den 14 mars

Nu har jag tryckt i mig en hel påse popcorn, druckit en flaska Perrier och kollat på "Rendition". Meryl Streep spelade så iskallt att jag blev riktigt irriterad på henne.
Hälsade på IKEA idag igen för att fylla på knäckebröd (och knäckis) förrådet, självklart blev det ju lite hot dog med. Avloppet i köket är fortfarande inte fixat och jag blir faktiskt förbannad. Bobby har tydligen stuckit igen och eftersom han ändå är husvärd tycker jag ansvaret ligger på honom att fixa till det, eller ja fixa hit en plumber, men nej han sticker istället. Tönt. Mina roomies blev väldigt förvånade när jag blev arg, de trodde inte jag kunde bli det tydligen. "Oh no, now that Frida's mad it's bad!!" Jorå jag kan allt.
Katies pojkvän är här och hälsar på i helgen. Kan dom sluta pussa på varandra nån gång.. jag vill också. Men som tur är landar ju mina älskade föräldrar om exakt 24 timmar så jag åtminstonde får kramas lite!

Drar in en vinterstorm här i helgen, får se hur allvarligt det blir. Imorn får det gärna regna, ska sitta med kommunikationsboken hela dagen ändå inför måndagmorgonens midterm. Skolan tar död på mig, varenda kväll sitter jag med läxor fram till läggdags. Igår hann jag förvånansvärt nog titta på tv i en timma.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hade själv tänkt att läsa ett år i Santa Barbara.., men blir lite skrämd av all tid man får lägga ner på plugget. Tycker redan studietakten på svenska universitet är väldigt hög!! Men det kanske är värd det i slutändan med tanke på alla andra erfarenheter man får på köpet.

By the way, toppen blogg!!

2008-03-15 @ 12:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0