Le weekend

Lördagen inleddes med ett yogapass och lite konditionsträning, mycket skön start, blir helt avslappnad i kroppen av att bara få ta några djupa andetag där på yogamattan. Sen gjorde jag precis som hälften av den svenska befolkningen och kollade på Melodifestivalen - dagens teknik är ju fööör fantastisk. Skruvade mest på mig under Christer Sjögren och Nordman men annars var det väl en del som var helt okej. Årets scen var ju annars väldigt ful men den där Björn har man ju varit kär i ungefär sen det här. Typ top notch. Sen tog jag mina böcker och begav mig till Starbucks för att plugga kommunikation och hinka kaffe, fick ingen ro i kroppen för att sitta hemma. När jag kom hem skrek Siham i telefonen åt sin pojkvän så hela huset hörde och runt tolv dök föräldrarna äntligen upp - utan bagage. Fick improvisera lite första natten, det hade inte hunnit med Chicagoflighten.

På söndagen blev det lite sightseeing runt skolan och shopping i Fashion Valley. Jag fick världens finaste sak som ska bli min examenspresent, det ska bara få en liten personlig touch i New York först och sen kan jag hämta ut det (egentligen vet jag ju inte om den än men jag kan ju avslöja att den kommer levereras i en ask i finaste gröna färgen). När vi kom hem hade väskorna dykt upp och jag satte mig för att plugga lite mer inför dagens (måndagens) midterm i kommunikation. Plugga på helgen - prova aldrig det, det är skit.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0