Lika lovely söndag

390770-286
Minst lika underbar dag idag, älskar helgen! Pluggade och solade ute vid poolen, perfekt temperatur på runt 25 grader och strålande sol. Mot kvällen cyklade jag till affären för att handla upp mig lite för veckan och kom på mig själv med att bara le där på cykeln. För redan nu i mars får jag njuta av alla de saker jag tycker om allra mest med den svenska sommaren - solen och värmen, cykla i klänning och sandaler med bara varma vindar i håret, somna i solstolen, ljudet av gräsklippare och doften av nyklippt gräs, den där känslan som gör att man känner sig extra fri, jorgubbar med mjölk...

Fick äntligen tummen ur och såg "Juno" i veckan och det var tusan den bästa filmen jag sett på evigheter. Blev helt varm inombords. Så enkel, så fantastisk - ni måste se den!

Har ju inte visat upp senaste shoppingen, bland annat från L.A. Även om jag inte handlade lika mycket som min fellow companion så har det blivit lite smått och gott den här veckan.

Skönaste basplaggen från American Apparel (märket är ju t.o.m. från L.A - aha aha hometurf), sötaste cupcake-recept-kortleken från Kitson (nu min Cela kan jag bjuda på nya fantastiska saker), grön kofta från *trumvirvel* H&M, coolaste sandalerna från Urban Outfitters, Converse till ett rejält fyndpris på 20 dollar och den där oranga t-shirten kostade hela 5 dollar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: solveig

Hejsan!
Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 800 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

Postat av: Sten med familj

Hej Frida! Hoppas du har det bra, var rädd om dig.
Nu tar du hand om mor och far när de kommer så att de inte virrar bort sig. Se till att de hyr en cabriolet så ni kan cruisa omkring i solen.
P.S glöm inte oss på yttre svängen.

2008-03-10 @ 19:16:43
Postat av: Anonym

JAG VILL TILLBAKA TILL PARADISET!!!

2008-03-10 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0