Lovely lördag

390770-284390770-285

Vilken underbar lördag! Började dagen med ett yogapass och lite träning med Katie. Sen låg jag i solen precis hela dagen och bara njöt av det fantastiska vädret. Mot kvällen mötte jag upp Anna för lite bio i Mission Valley, vi såg "The Other Boleyn Girl". Bra och välgjord men ganska hemsk historia med Scarlett Johanson och Natalie Portman. Efter bion gick vi och åt lite på "Ruby's", en riktigt amerikansk diner, en rolig upplevelse bara det ska ni veta.
Tänk om alla dagar kunde vara så bra. Imorn blir det solning vid poolen igen men med boken framför näsan, stort midterm i reklam nästa vecka och massor att läsa inför det. Men jag mår så bra så jag ska inte klaga!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0