Mexican dinner

390770-310

Mor och fars hotell där till vänster är väldigt trevligt och den där margaritan väldigt god.

Idag har jag sovit vid poolen typ hela dagen medan mor och far varit ute på lite sightseeing. Jag har fått någon konstig liten snuva och känner mig inte helt hundra så jag sov rätt skönt. Efter italienskan tog jag dock trolleyn för att möta upp föräldrarna för lite mexican din-din och margaritas på en av de otaliga Mexikanska restaurangerna i Old Town, jäkligt gott var det. När jag kom hem hade Katie och hennes kompis bakat brownies. Jag är fortfarande mätt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet potatis hjärtat

2008-03-19 @ 12:36:11
Postat av: hella

å så mysigt ni verkar ha det! jag är hemma i ösd och ska snart upp till fjällen för påskfirande :) massa snö här så lite skillnad från hos dig.. så brun du är! puss på dig söta och glad påsk!!

2008-03-19 @ 22:26:53
Postat av: hella

å så mysigt ni verkar ha det! jag är hemma i ösd och ska snart upp till fjällen för påskfirande :) massa snö här så lite skillnad från hos dig.. så brun du är! puss på dig söta och glad påsk!!

2008-03-19 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0