Ordinary day

390770-351390770-352

Idag svettades jag på löpbandet mellan vad som såg ut att vara en kenyan från maratonlaget och en stereotypisk O.C.-hemmafru som var uppumpad både här och där och tillpiffad till tänderna. Var ganska svårt att hänga med i kenyanens tempo men jag lyckades springa 3 miles ändå (nästan 5 km), guu va jag är bra. Hemmafrun var mer som underhållning att ha bredvid sig.
Hade ytterligare ett midterm i italienska idag, tror det gick ganska bra. I måndags fick jag tillbaka det ödesdigra kommunikationsprovet och blev glatt överraskad, 41 av 50 och över medel igen. Grattis till mig! Nu är det bara en dag kvar till spring break, f-n va det ska bli skönt att vara ledig.
Jag hatar att man inte kan cykla hem från affären med påsar på styret utan att folk tittar på en som om man vore en idiot. Det är ni som är slöa idioter som måste ta bilen överallt och förpesta miljön.

Nu har jag nog hyllat mig själv till skyarna klart för idag.
Ciao!

Ps. Ska snart skriva om lördagen på Sea World, har inte haft tid riktigt. Har ju en del bilder att gå igenom. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

påsarna på styret.det enda rätta. love u/C

2008-03-28 @ 08:05:55
Postat av: hella

vad händer på spring break då?? ikväll fyller erik 25 så det blir fest här i öret :) sen drar jag o cissi till sthlm på söndag för praktik... superscary men kuul! puss!!

2008-03-28 @ 12:57:28
Postat av: Frida

C: I know!!
Hella: Har inga fasta planer än tyvärr. Det blir Las Vegas om det finns plats kvar i en bil annars kanske det blir San Fransisco - vi får se, mest ska jag njuta av ledigheten! Åh, hälsa grattis till erik då från mig! Det kommer gå jättebra på praktiken, det är ju lite scary men också ett skönt break från vardagen. Puss puss!!

2008-03-28 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0