Self defense

Blev lite Fashion Valley idag med tillsammans med mor och far mellan lektionerna och ikväll har jag och Katie varit på en självförsvarskurs så nu har man väl lite bättre koll på vad man ska göra (och inte göra) om en ful gubbe skulle hoppa fram från en buske. Mycket bra men samtidigt lite läskigt när man tänker på vad som kan hända. Man kan gå in på en sida här som visar var alla som är dömda för något sexuellt ofredande bor, man kan alltså se vilka som bor i närheten av dig. Jag vet inte om jag skulle vilja veta, då skulle man väl bli helt vettskrämd.

Imorgon ska jag följa med mamma och pappa på en liten roadtrip uppför kusten, ska alltså äntligen få se the real OC. Yey. Tycker ju jag låter bra mycket trevligare än en italienskalektion som ändå bara gör mig irriterad. Sen är jag förkyld med så jag förtjänar faktiskt a day off.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0