Spring break has arrived!


Gårkvällen var väldigt lyckad. Först drack vi några liter margarita och åt mexikanskt till vi sprack på kära "Fred's Mexican Café" i Old Town. Istället för att åka Downtown åkte vi till University Heights och en riktigt schysst bar som heter "Lei Lounge". Skön atmosfär, godaste drinkarna på länge under bar himmel och mycket prat. Det märktes att det ligger en gayklubb bredvid, majoriteten var män som inte verkade särskilt intresserade av oss, haha.

Sov hos Anna (som alltid när vi varit ute typ) och imorse gick vi och åt de godaste pannkakorna nånsin och drack kaffe på ett mysigt litet franskt kafé.
Nu är jag insmord i "Creme de Corps", de fantastiska mysbyxorna har åkt på och jag ska lägga mig i sängen och kolla på "No Country for Old Men". Jag känner mig så himla avslappand just nu. Jag vet inte hur många gånger vi sa det igår men jag säger det igen - Spring Break has arrived och det kunde inte fått en bättre start!

Till veckan byter mor och far San Diegos solsken mot Sälens snö. Om jag är avundsjuk? Näru, jag och snö är inte bästa vänner. Jag trivs bättre hääär.

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: jossan

ha en bra kväll:)

2008-03-29 @ 22:37:46
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Carro

HJÄLP MIG! Nämn några bloggar du tycker är bra eller någon du själv läser :)
Tack på förhand :)

2008-03-29 @ 22:41:21
URL: http://carr0wsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh jag vill gå ut och dansa med dig och bli superfull och örla rundor, jag vill bakis titta på film med dig och äta en mumsig frukost. att jag saknar dig är endast en parantes. nu ska vi ut och göra sthlm osäkert. love u /c

2008-03-29 @ 23:00:48
Postat av: Anonym

vill oxå ha goda pannkakor... :( och sol.. Emmi

2008-03-29 @ 23:18:56
Postat av: Frida

Jossan: Tack tack!
C: Det lovar jag att vi ska göra - snart så snart! Vänta bara, vi ska också göra sthlm osäkert en dag! Saknar dig med babe! PUSS
Emmi: Vi ska ha pannkaksfrukost i ditt nya hus när solen kommer till Sverige och jag är hemma. Skriv upp det =) Kraam

2008-03-29 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0