Tjat och tjöt

         390770-292       390770-293
Se vilket fantastiskt kort jag och självutlösaren lyckades få till. Får jobba lite på det samarbetet. Men ni har nog fattat vinken, jag har klänning och det är jäkligt fiiint och skönt.

Börjar ju bli lite tjatigt/tjötigt (beroende på var man bor) med det här med vädret, men man är ju en svennebanan in i märgen och vi är ju lite nördiga när det kommer till väder och då speciellt fint väder. Kan ju bero på att vi upplever det ungefär lika ofta som Påven svär. Det är i alla fall sommar här. Över tjugo grader, sol och klarblå himmel. Enough.
Dessutom blev det sommartid i söndags så nu ligger jag bara åtta timmar efter er för ett tag framöver tills ni byter också. Upptäckte det först på söndagskvällen när elvanyheterna visades klockan tio enligt mina klockor, något som inte riktigt stämde.

Som ni ser på bilden har ju självlart vår skola eget vatten. Jag är immun, inget kan vara för mycket längre. Jag skulle förmodligen bli mer förvånad om vi inte hade vårt eget buteljerade vatten.
Hade skönaste italienskalektionen idag, kollade på en italiensk film. Har Pina gått och blivit snäll måntro? Gick förresten bra på senaste italienskaprovet med, 84 av 100. Grattis till mig!
Idag kom jag igång med träningen igen efter en kortare paus, skönt. Fast jag och Emmi fick oss nog ganska mycket motion ändå med tanke på hur många mil vi gick längs L.A's och San Diegos gator förra veckan.
Ikväll blir det reklamplugg och en snabbis på älskade Target med Katie, måste ju spana in om Jovovich-Hawk kollektionen är något att ha.

Ciao!

Ps. Kul att mina nya läsare avslöjar sig då och då. Ni ska veta att ni alla är lika hjärligt välkomna att ta del av det liv jag lever här och det är så kul att ni läser! Ds.


Kommentarer
Postat av: Mr Ulff

84 av 100... du är ju en riktig pluggis du. Jag hade nog mest slappat på den sidan av atlanten. Men så är jag som Patrik är också. Tjing

2008-03-12 @ 21:26:07
Postat av: Frida

Nu är det ju såhär va Herr Ulff att jag inte har mycket till val. Annars skulle jag nog med mest slappa, om jag fick välja alltså. Brööööl.

2008-03-13 @ 06:57:00
Postat av: Sara

Vilken underbar blogg du har!! Bra blandning av skoj, mode, plugg o de små sakerna i livet.

Keep up the good work!

2008-03-15 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0