Veckan som varit

Den här veckan har varit fullspäckad och har bara flugit förbi. Jag har försökt visa Emmi så många godbitar av San Diego som möjligt och dessutom har vi haft vädret med oss. På måndagen hade jag ju ett tal (som gick okej, trots att jag var såå trött efter helgen) och var tvungen att hålla till i skolan hela dagen men Emmi hängde här hemma vid poolen och följde med till skolan sen så jag kunde ge en liten personligt guidad tur runt Campus. På tisdagen blev det shopping för fulla muggar i Fashion och Mission Valley, dessutom hade jag ett italienska midterm. På onsdagen åkte vi ut till härliga Pacific Beach, ett vackert och avslappnat strandområde där vi la oss i solen med en latte och bara njöt av solen och av att höra havet i bakgrunden.


Underbara Pacific Beach!

Sen tog vi oss vidare ner till Downtown för att gå längs 5th avenue/Gaslamp Quarters och shoppingområdet Horton Plaza. Hann även med en snabbtur i Old Town innan vi tog trolleyn hem efter en lång dag. På kvällen tog vi ett skönt dopp ute i jacuzzin och Emmi konstaterade att hon inte ville åka hem (och det vill inte jag heller).

Downtown - Gaslamp Quarters & 5th avenue

Old Town State Historic Parc

Har varit jättekul med lite besök och få visa Emmi hur jag har det här i Kalifornien! Om en vecka dyker mina kära föräldrar upp, ska bli såå roligt att träffa dom och visa mitt liv här!
Puss!

Ps. Nu ska det gå att titta på filmerna i förra inlägget från L.A. YouTube ville inte riktigt samarbeta först så nu får ni se till att titta på dem! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0