Avslutning med flickorna

390770-615



390770-616
Melanie, jag och Dominique där bak och mina roommates Kaitlin, Jayne och Katie.

I lördags hade vi lite avslutningsmiddag. Jag och Katie hade gjort lite förfix hemma, mixade urgoda Strawberry Margaritas, drack några kalla Mexikanska och käkade klubbor som gjorde min tunga blå. Sedan drog vi oss Downtown för middag på en italiensk restaurang. Sötnosarna bjöd mig på hela kvällen, för att de tycker om mig och inte vill att jag ska åka hem sa dom, det var fint och gjorde mig lite tårögd. Eftersom dessa flickor inte fyllt 21 ännu blev det bio istället för utgång, vi såg "What Happens in Vegas". Förmodligen första gången jag varit lite småberusad på en bio, filmen var ganska förutsägbar men helt okej. När de åkte uppför rulltrappan till Planet Hollywood skrek jag "I've been there!" varpå Dominique replikerade "I am from there!". Jag blir alltid lika förvånad när folk säger att de kommer från Vegas. Kul kväll!

Skrev ju italienskaprovet klockan åtta i lördags morse med, gick ganska bra. Two down and two to go. Igår hade jag filmmaraton. En bra (PS. I love you), en skitdålig (Margot at the Wedding) och en halvbra (Martian Child). Idag blir det plugg, plugg, plugg. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0