Hard Candy

390770-597390770-598
                  Discomammas nya och andra nödvändigheter som pappa inte skulle kalla det.

Vi håller på och får en ny housemate just nu, har bara hälsat på henne men det ser bra ut än så länge. Annars sitter jag mest och väntar på att Katie ska sluta jobbet så ska vi poppa en flaska champagne, äta jordgubbar och slappa i jacuzzin. I helgen är det Red Bull Airrace här, ska nog försöka åka ner nån dag pch spana in det. De flyger i "bayn" mellan Downtown och Coronado vilket jag kan tänka mig ser snyggt ut på tvn så spana in det om ni vill se min snygga stad.

Jaha, vad har hänt mer för spännande då.. Njaa, igår var vi och handlade på Trader Joe's, söt mataffär med mycket ekologiskt där jag bland annat köpte vin för $2. (Här snackar vi fine-wine mina flickor som inte spräcker den magiska 50 kronorsgränsen, haha.) Och så var det plugg inför dagens lingvistikprov - som idag visade sig vara väldigt svårt. Det mest irriterande var att vi bara hade 50 minuter på oss vilket gjorde att jag blev stressad, fick hjärnstopp och inte hann svara fullt ut på alla frågor. Oh well, hoppas på godkänt resultat.
Efteråt åkte jag till Fashion och Mission Valley. Hittade Madonnas senaste på Target för $10 (lagom pris) och lite annat nödvändigt på Sephora.

Ciao i miei amici!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herre gud, 60 spänn för en ny skiva!! Jag vill oxå gå och spontanhandla på Sephora.. :)/Emmi

2008-05-03 @ 10:35:16
Postat av: Frida

Emmi: Haha, jag vet - det är ju lite mer lagom pris för en skiva! Jag fattar inte varför de inte kan öppna Sephora för oss, kommer sakna det (även om det är en livsfarlig affär)! Kraaaam

2008-05-03 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0