Honey, du har fått konkurrens

390770-629

Mitt sista prov är avslutat! Har i princip suttit instängd i två dagar i sträck och bara pluggat men nu är jag fri, fri, fri! När jag gick ut från lingvistiken stod en kille i min klass och väntade med en ros i handen som han gav till mig. Jag blev helt ställd eftersom vi sammanlagt utbytt typ tre meningar med varandra. Varför frågade jag - "Because you always make my day." Han hade dessutom skrivit en liten lapp med fonetsika bokstäver (ja, vi är lingvistiknördar) där det stod "you're beautiful". Kändes lite som att ta studenten, efter allt slit fick man en liten belöning, haha. Kan inte låta bli att tycka att det var lite sött och otroligt modigt gjort. Den största belöningen kommer dock senare ikväll.

Nu ska jag och Katie åka och tvätta hennes bil så min älskling får plats när vi hämtar honom (Katies bil samlar på skräp). Ikväll ska vi ses efter fyra månader isär, jag kan fortfarande inte riktigt tro att det är sant.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va gulligt, sånt händer ju bara i filmer:)

2008-05-15 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0