I chose Blair

390770-612390770-613

Av senaste Nylon Magazine kunde man välja mellan "Blair" och "Serena" på omslaget. Jag valde "Blair". Säger det något om min personlighet, är jag en liten b**** inombords måntro? Närå, det handlade nog mer om att det var ett bra mycket snyggare omslag. "Serena" är ju rätt tråkig (hon har dessuom gjort en redig näsplastik, kolla bara in "The Sisterhood of the Traveling Pants") men i måndags började hon vakna till liv igen. "I ****** someone." Drama drama. (Pratar såklart om Gossip Girl - dah.)

Idag skrev jag sista reklamtentan, sålde sedan tillbaka boken och fick $70 tillbaka - tack tack. Vilken frihetskänsla det var att göra sig av med tegelstenen! Idag var det sista italienskalektionen och på lördag är det ju slutprov som täcker allt vi lärt oss denna termin. In bocca al lupo!
Annars har jag mest haft en sån där duktig dag - tränat, tvättat, städat, handlat bla bla tråååk. Och nu, plugga. Ska försöka klämma in "Grey's" också.
Solen är tillbaka igen förresten efter att ha varit borta några dagar. Men det var ganska skönt med lite moln ett tag, hade ju inte regnat sen 21 mars så det var väl dags.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0