Inte har jag väl tid att hänga här...

...vi har ju fullt upp med att njuta av den sista veckan i världens bästa stad! Jag har lite separationsångest. Vår lilla Impala tar oss till stränderna i La Jolla, Pacific Beach och på Coronado. Vi hälsar på sälarna, älsklingen badar och jag plöjer tidningar och pockets. Vi strosar och shoppar i Downtown, Las Americas och i Fashion och Mission Valley. Vi frossar frukostar på diners, luncher på mysiga caféer och middagar på sköna restauranger. Vi äter glass, dricker öl och hänger i Old Town eller vid poolen. Igår besökte vi hangarfartygsmuséet Midway och Seaport Village. Idag blir det Balboa Park och kanske San Diego Zoo och imorgon drar vi oss uppför kusten. Just nu, när min kärlek är här och graderna nästan visar minus i Sverige, längtar jag inte hem överhuvudtaget - jag har det alldeles för bra här.
390770-631

390770-648

Kommentarer
Postat av: Milla

Ser härligt ut! Njut ordentligt och spara lite dollares till NY!!! Vi ses väl snart. Ha det gött! Bror hälsar.
Kram.

2008-05-22 @ 14:51:13
Postat av: Mr Ulff

Howdy... Put another scrimp on the barbee..... Mate..
Saknar er. Kan ni inte maila över telefon nummret till oss.

Hirs..

2008-05-22 @ 19:45:44
Postat av: madde

Hej hej nu var det ett tag sen jag skrev :)
Åh va jag älskar alla fina bilder du tar!!!!! Så inspirerande..Fortsätt så! Kram

2008-05-27 @ 16:19:14
Postat av: Anja

Hej,

Surfade runt och hamnade på din blogg av en slump. Håller på att söka in till SDSU, och såg att du läser/läst där? Låter jättespännande. Om du vill får du gärna maila mig och berätta lite om hur det är där, är lite saker jag undrar över. Annars får du ha det så bra! Trevlig blogg! =) Mvh Anja

2008-06-02 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0