Sentimental

Kollar igenom lite bilder - och blir sentimental. Fan. Där satt jag en dag i maj, tittade på den vackraste solnedgången någonsin och grät en skvätt över att nu var det över. Jag har fortfarande svårt att förstå att jag inom loppet av bara några månader fick besöka platser jag bara drömt om att en dag få se - Kaliforniens kust, Los Angeles, Las Vegas, New York... Det är bara att tacka och ta emot för det jag fick uppleva. För ett år sedan satt jag och slet mitt hår över all planering och pappersarbete och idag vill jag bara skruva tillbaks tiden. Tänk om jag vetat då vad jag vet idag. Jag vill gifta mig till La Jollas solnedgång. O just nu skulle jag möjligtvis kunna döda för att få ha den där brännan jag byggde upp, gärna konstant och för alltid.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Yes! Härliga Frida är tillbaka ;)! Kan du inte lägga upp bilder från New York också? Är du tillbaka i Örebro? / trogen läsare i Stockholm

2008-10-20 @ 18:05:39
Postat av: Jenny

Hej! Du kollar säkert inte denna blogg längre med jag kör en chansing. Jag är en glad skit från Eskilstuna som just bliit antagen till SDSU våren 2011 och skulle gärna vilja ha kontakt med dig för lite tipd och frågor!

Kram

Jenny

2010-03-01 @ 10:29:14
URL: http://jennywidebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0